Marca TV deixou de emitir onte polas perdas e a crise da TDT

01/08/13 - A cadea deportiva de TDT de Unidade Editorial (empresa de comunicación propietaria de el Mundo), Marca TV, deixou onte de emitir e no seu lugar hai espazos de teletienda. Os responsables aluden a dúas causas moi relacionadas para explicar este peche: por unha banda, a crise económica xeneral e por outro, a inseguridade xurídica da canle, despois de que o Tribunal Supremo declarase nulo a repartición da TDT no 2010.

Esta sentenza, sobre a que o Goberno aínda non decidiu exactamente a que sintonías afecta, impide que Marca TV pelexe pola compra de dereitos deportivos ou se comprometa cos anunciantes a unha campaña a medio prazo. Isto supón unha limitación que repercute na audiencia e xa que logo na publicidade que se contrata. A iso súmase a crise económica xeneralizada e a específica dos medios de comunicación. Todo iso lle levou a situarse ao final das audiencias da TDT, cun 0,8 % do share como media.

Onte, o director de Marca TV, Felipe do Campo, publicou unha carta aberta co título Mereceu a pena na que dixo sentirse «emocionado e á vez satisfeito de ter conseguido o difícil reto» que afrontou no 2010. «En tan só tres anos -dixo- colocámonos como canle de referencia do deporte, cun orzamento cada ano máis limitado e cunhas audiencias que creceron exponencialmente cada tempada».

Outra canle que onte botou o peche é o galego Popular TV, cuxa xunta xeneral de accionistas, formada polos bispos das cinco dioceses de Galicia, tomou a decisión o mes pasado ante «a imposibilidade económica de manter o proxecto».
Ampliar información –

http://www.lavozdegalicia.es/noticia/television/2013/08/01/marca-tv-dejo-emitir-ayer-perdidas-crisis-tdt/0003_201308G1P58995.htm

Fonte –
http://www.lavozdegalicia.es/

escort bayan ,escort, atasehir escort