“Usamos cookies propias e de terceiros para fines estatísticos, análise de uso e medición da nosa páxina web. En ningún caso se utilizarán as cookies para recoller información de carácter persoal.”

Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso

Acepto

Compartir

As novas canles xa copan o 21% do mercado

03/11/10 - A seis meses do apagamento analóxico, as cadeas que naceron ao amparo da TDT  manteñen a súa tendencia á alza. "Se en marzo as canles específicas da televisión dixital terrestre como Neox, O Sete ou Intereconomía concentraban o 14,7% da audiencia; en abril ese dato subía ao 17%", explica Ricardo Vaca, presidente da consultora audiovisual Barlovento Comunicación. E engade: "Agora mesmo xa suman o 21,4%, e naturalmente, canto máis opcións e contidos máis fragmentación prodúcese en canto audiencia". Ao seu xuízo, outra das consecuencias do novo panorama é o aumento do consumo de televisión, "a pesar da convivencia con outras pantallas como Internet ou as videoconsolas". Así, outubro pecha cunha media de 240 minutos por persoa ao día, o que supón unha subida de 15 minutos se se compara con setembro.

Ampliar información –
http://www.elpais.com/articulo/Pantallas/nuevos/canales/copan/21/mercado/elpepurtv/20101103elpepirtv_3/Tes

Fonte –
http://www.elpais.com